vertrek - Reisverslag uit Varik, Nederland van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Varik, Nederland van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ida

19 Maart 2009 | Nederland, Varik

Vandaag is het zover. De koffers liggen open, kleding kan er in. Volgens de laatste weerberichten is het in Sydney ong. 30 graden en zonnig. In Cairns is het dan rond de 25 graden en bewolkt. Dus we pakken de korte broeken en shirtjes. Het fototoesstel en de filmcamera liggen klaar, dus de reis kan beginnen. Voor de heenreis een goed boek in mijn handbagage, dan kom ik de tijd wel door. Willem zal zich denk ik met films vermaken in het vliegtuig.

• 19 Maart 2009 - 11:08

Linda:

Veel plezier!!!! We houden een oogje in het zeil. Proberen Gina te filmen tijdens de wedstrijden.

Geniet ervan!!!

Groetjes uit Tiel

• 19 Maart 2009 - 16:57

Alex:

Nu ik dit schrijf, zitten jullie al in hte vliegtuig. Ik hoop dat het een aangename vlucht wordt.
    Wij zullen hte volgen!