Port Douglas, 2e dag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu Port Douglas, 2e dag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu

Port Douglas, 2e dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ida

25 Maart 2009 | Australië, Port Douglas

Vandaag zijn we met de boot naar het Great Barrier Reef gegaan. Door de wind was het een ruige tocht, maar buiten in de zon was het goed toeven. Op het ponton, waarvandaan de activiteiten georganiseerd werden, had je geen last van deining. Willem heeft met een bioloog een snorkeltocht gemaakt en ik ben zelf gaan snorkelen. Heel indrukwekkend wat je met eigen ogen ziet! Vanavond om 18.45 uur geeft Rupert een presentatie, waarna we aansluitend in verschillende restaurants in Port Douglas gaan eten.

• 25 Maart 2009 - 08:00

Jan Van Laar:

Wat een schattig kapje, prince charming...

Geen actiefoto's van Ida?

• 25 Maart 2009 - 08:06

Luc Roelen:

Willem,

Zaten daar ook plastieken visjes met een loodje aan ?

Philippe mag wel wat afvallen in dat surfpakje.

LUC

• 25 Maart 2009 - 09:48

Rita:

Hier nog steeds herfst!
    koop maar een paar possum
    truien voor de terugreis!
    Nog veel plezier! xx

• 25 Maart 2009 - 14:45

Rik:

waarom sta jij niet op de foto mam???

• 25 Maart 2009 - 20:29

Eric:

Mooi dat commentaar van Ida bij de foto's van Willem. Maar ik ben het met Rik eens: waar blijven die foto's van Ida??? Mag Rik het commentaar verzinnen!!

• 26 Maart 2009 - 08:26

Sandra:

Nou, je weet in ieder geval ook hoe Willem er uit zou zien als hij wel een toupetje had. Alleen even dan blauw wegdenken.