Port Douglas, 1e dag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu Port Douglas, 1e dag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu

Port Douglas, 1e dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ida

24 Maart 2009 | Australië, Port Douglas

Vanmorgen vroeg opgestaan om te ontbijten, uit te checken en naar het vliegveld te gaan. Rond 09.30 Sydney tijd zijn we opgestegen en om 11.15 uur Cairns tijd zijn we geland. We zijn dus al een uurtje dichter bij huis. Na een busreis van ongeveer een uur zijn we in Port Douglas aangekomen. De temperatuur, de omgeving en het hotel roepen een Fantasy Island gevoel op. 's Middags was er geen activiteit gepland, dus zijn we via het strand naar de haven gelopen. Onderweg kwamen we Philippe en zijn vrouw Dominique tegen. Gezamenlijk hebben we, met uitzicht op de haven, lekkere tapas gegeten, waarna we over het strand teruggelopen zijn naar het hotel. Vanavond staat een BBQ en fun acitivities bij het hotel op het program.

• 24 Maart 2009 - 08:43

Sandra:

Wauw, mooi daar. Jammer dat je er niet met de caravan kan komen.

• 24 Maart 2009 - 08:59

Betty:

Hoi, zit na een weekendje Bergen aan Zee( net Australie: zon, zand, maar dan zonder krokodillen)even bij te lezen. Leuk dat we zo up to date mee kunnen genieten. Het ziet er heerlijk uit!

• 24 Maart 2009 - 15:46

Rik:

wow mam dat ziet er echt geweldig uit daarzo

en sandra die heeft wel gelijk zou wel leuk zijn als we daar met z'n allen naar toe kunnen...

• 24 Maart 2009 - 18:40

Papa En Mama:

Het gaat hier prima en wij vermaken ons best. Het weer kon wat beter.

Groetjes Papa en Mama

• 25 Maart 2009 - 20:27

Eric:

Mooi dat commentaar van Ida bij de foto's van Willem. Maar ik ben het met Rik eens: waar blijven die foto's van Ida??? Mag Rik het commentaar verzinnen!!