Sydney, 3e dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu Sydney, 3e dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu

Sydney, 3e dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ida

23 Maart 2009 | Australië, Sydney

Dit is al weer onze laatste dag in Sydney. Na het ontbijt zijn we naar Darling Harbour gelopen en hebben een bezoekje gebracht aan Sydney Wildlife World, een soort dierentuin met verschillende Australische dieren. Dus we hebben naast slangen, spinnen, schorpioenen ook Skippy mogen ontmoeten. We hopen deze in de loop van de week nog in het wild te kunnen bewonderen, net als de koala's. Omdat we om 12.15 uur bij de rondvaartboot moesten zijn, zijn we via de Botanische tuinen naaar Circular Quay teruggelopen. We hadden maandag ook al in deze tuinen gelopen, maar hadden toen de vleermuizen gemist. Vanochent hebben we een hele kolonie zien hangen en verschillende 'bads' zien vliegen. De rondvaart was leuk omdat je de stad nu vanaf het water kon zien. De lunch was lekker en er was een leuk entertainment. Vanmiddag teruggegaan naar Darling Harbour voor een bezoek aan Sydney Aquarium. Erg leuk, maar we hopen verschillende van deze dieren niet in het wild tegen te komen....Voor vanavond staat er een diner gepland in het restaurant dat op een voormalig gevangeniseiland ligt. Morgenochtend vroeg vliegen we om 09.15 uur naar Cairns. Dus dat wordt vroeg opstaan en ontbijten.

• 23 Maart 2009 - 08:09

Sandra:

Ziet er allemaal jaloersmakend leuk uit. Blijf vooral genieten.
    Knuf, Sandra

• 23 Maart 2009 - 11:52

Rita :

Yvonne kan je niet mailen
    laptop geblokkeerd voor
    deze dingen. Het is hier
    herfst, dus geniet nog met volle teugen! Rita xx

• 23 Maart 2009 - 18:23

Rik:

mam en pap dit zijn echt prachtige fotos en hopelijk hebben jullie het verschrikkelijk naar je zin en kunnen jullie heel erg genieten van het weer en het lekkere eten
    en mam prachtig de tekst uitgezocht bij de foto van jullie samen, alleen moet jij de volgende keer links staan want die baviaan naast je die zit nu midden in je zon, en daarom komt je gezicht niet heel mooi uit, maar jullie zien er geweldig uit
    vooral jij mam XP

PS. als het lukt doe dan ff alsof een babykangeroe een handtas is en gap hem mee over het vliegveldnaar nederland...
    lijkt me zo schattig.

• 23 Maart 2009 - 19:59

Mieke:

Prachtige foto's, het ziet er bij jullie een stuk aangenamer uit dan hier! Zou nog maar even lekker daar blijven! Veel plezier nog!