Port Douglas, 3e dag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu Port Douglas, 3e dag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu

Port Douglas, 3e dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ida

26 Maart 2009 | Australië, Port Douglas

Vanmorgen om 06.00 uur opgestaan, want we zijn om 07.30 uur met de bus naar het station gegaan. Daar hebben we de trein naar Kuranda genomen. Een mooie tocht, met verschillende mooie vergezichten, dwars door het regenwoud. Voor foto's van de Barron waterval was een tussenstop ingelast. In Kuranda hebben we een (geasfaleerde) wandeltocht door het regenwoud gemaakt. Onderweg veel foto's van mooie bloemen kunnen maken. Vlak voor Kuranda kwamen we een vleermuizen opvang tegen. Met de bus zijn we naar een natuurpark gebracht, waar we met een legervoertuig door een deel van het woud hebben gereden/gevaren. Vervolgens verschillende dieren gezien, geaaid en gevoerd. Na een aboriginal show zijn we met de bus naar de sky rail gebracht. Hiermee zijn we naar de vallei afgedaald. Nu hebben we ongeveer 2 uur om uit te rusten en op te frissen voor het Awards Diner hier in het hotel.

• 26 Maart 2009 - 08:21

Jos Smit:

Wat voor spannends was er in het dal te zien?? (zie videocamera positie) ;-)

Klinkt allemaal erg indrukwekkend wat jullie deze dag hebben gedaan en gezien. Wel een strak schema!

• 26 Maart 2009 - 08:24

Sandra:

Prachtig allemaal! Ik begin de foto's waar Ida op staat heel erg te missen!

• 26 Maart 2009 - 08:28

Sandra:

O, ik was gewoon te snel met mijn reactie. Ik zie er ondertussen foto's bij komen, MET Ida

• 26 Maart 2009 - 12:31

Rik:

`nou mam gelukkig dat je niet met Jack the ripper op de foto bent geweest zoals met skippy (zo ontiegelijk schattig
    Anders was jij de dertiende geworden...