Port Douglas, 4e dag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu Port Douglas, 4e dag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu

Port Douglas, 4e dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ida

27 Maart 2009 | Australië, Port Douglas

Na het ontbijt vanmorgen naar Daintree River gegaan. Daar aangekomen met een boot de rivier opgegaan. De dag ervoor waren er 2 krokodillen gezien, maar wij hebben alleen twee slangen gezien. Wel erg leuk zo'n boottocht. Na een korte tussenstop in Daintree teruggegaan naar het hotel, waar we naast het zwembad hebben gegeten en de middag luierend naast en in het water hebben doorgebracht. Nu de koffers inpakken en opfrissen voor het farewell diner een klein stukje verderop. Morgenochtend gaan we iets afwijken van het programma; we checken om 09.30 uur uit om naar Cairns te gaan, waar we gaan koffiedrinken bij Jose en Dave en hun 3 kinderen. Toevalligerwijs is Riet, onze vroegere buurvrouw, bij haar dochter in Cairns. Dus dat wordt een gezellige ochtend. Om 13.30 uur moeten we op het vleigveld zijn, vanwaar de terugreis aanvangt. Morgenochtend kijken we nog even ons reisdagboek en de mails in en dan gaat de laptop in de koffer tot zondagmiddag 12.00 uur thuis.

• 27 Maart 2009 - 07:31

Alex:

Doe de groeten aan José, Dave en Riet. Geniet nog even van jullie heerlijke reis en het prachtige weer, want hier is het nog erg nat en koud.

• 27 Maart 2009 - 07:31

René:

SUPER GAAF !!!
    Ik weet dat dit écht snoepreisjes zijn, maar iedere keer verbaast 't me weer waar men toe in staat is om te organiseren.
    Geniet ook van de laatste momentjes.
    Het is allemaal te snel voorbij.
    Goede terugreis straks en groeten aan iederen.
    Tot maandag ????

• 27 Maart 2009 - 07:48

Jos:

Blijft indrukwekkend alleen al hoe jullie het beschrijven. Leuk om zo toch een beetje mee te reizen.

• 27 Maart 2009 - 10:55

Rita:

Geniet nog met volle teugen van de laatste uurtjes! In blijdorp zijn
    ook krokodillen.Een zeer
    voorspoedige terugreis.xx