Dag 6 Weer eens iets anders - Reisverslag uit Párga, Griekenland van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu Dag 6 Weer eens iets anders - Reisverslag uit Párga, Griekenland van Ida Schinkelshoek - WaarBenJij.nu

Dag 6 Weer eens iets anders

Blijf op de hoogte en volg Ida

25 September 2014 | Griekenland, Párga

Vanochtend vroeg ging de wekker om half vijf. Gezien de weersvoorspellingen heeft Willem toch maar afgezien van de wandeltocht in zijn eentje! door de kloof. Ik was daar wel blij mee, want vond het toch al niet zo'n lekker idee dat hij daar alleen die monstertocht ging doen.
Onder het ontbijt en de koffie nieuwe plannen gemaakt: een andere wandeling uit het boekje.
Toen wij in de auto stampten miezerde het een beetje. Bij aankomst op het startpunt regende het, daar hebben we bij het inpakken van de koffer geen rekening mee gehouden. Dus rechtsomkeert en hopen dat het snel droog zou worden. Helaas, de weergoden zaten ons vandaag niet mee:(
Dus maar een middagje op de kamer, wat hangen, lezen en woordjes spelen.
Gelukkig is het in het restaurant zomeren wel droog. Vannacht maar duimen voor beter weer morgen!

• 25 September 2014 - 20:44

Papa En Mama:

Een dagje niets doen op vakantie is ook wel aangenaam natuurlijk en wij zullen voor de ontspanning voor Word Feud inspanning zorgen.
    Groetjes.